Warning: include(includes/modules/front_banner_1.php): failed to open stream: No such file or directory in /public_html/www.nevjegykiraly.hu/page.php on line 26

Warning: include(): Failed opening 'includes/modules/front_banner_1.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /public_html/www.nevjegykiraly.hu/page.php on line 26

Gyakori kérdések

A Forzen szerkesztő használata

1. Hogyan jutok el a Forzen Szerkesztőhőz?

A Forzenbe háromféleképpen lehet eljutni:
- A fejlécből a "Szerkesztő" menü segítségével.
- Itt: www.forzen.hu
- a Névjegykártyák >> Basic Névjegyek Menüpontban kiválaszthatja az Önnek tetsző sablont, majd az "Ezzel dolgozom tovább" linkre kattintva a Forzenben alakíthat tovább.

2. Mennyi képet tudok feltölteni?

Forzenbe bármennyi képet fel lehet tölteni.

3. Mennyi ideig tárolja a fiókom az elmentett grafikákat?

A 2017.09.01-i állapot szerint a Névjegykirály.hu Kft. szervere 365 napig tárolja a felhasználói fiókban lévő adatokat. Ha a fiókját 365 napig nem használja, a 366. napon törlődnek a benne levő adatok.

4. Mi az optimális kép méret? Optimális felbontás? Mit enged a program?

1100x457 px, de minimum 460 px széles legyen.

5. Honnan tudom meg, hogy mennyibe kerül a névjegykártya, szórólap vagy plakát?

Forzenben a „MEGRENDELEM” gombra kattintva, a nyomtatási paraméterek beállításakor láthatjuk a darabszámok melletti zárójelben az összegeket. Az árak minden esetben bruttó árak!

Online rendelés és adminisztráció

6. Mennyi idő alatt készül el az online szerkesztett dokumentumom?

A megrendelést 5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni.

7. Ha elfogyott a névjegykártyám, szórólapom vagy plakátom később is fogok tudni ugyanolyat rendelni?

Igen, amennyiben a saját fiókban elmentette a terveket. A terveket a rendszer egy évig őrzi meg.

8. Tudok-e két részletben utalni?

Nem. A Névjegykirály.hu Kft. csak egyösszegű átutalást és készpénzbefizetést alkalmaz.

9. Van lehetőség az utánvételre?

A 2017.09.01-i állapot szerint még nincsen lehetőség az utánvéttel történő kiszállításra.

10. Csak dobozt tudok-e rendelni?

Igen, külön dobozt is tud rendelni az online shopban.

11. Összevonhatók-e a kedvezmények?

A kedvezmények a webshopban semmilyen körülmények között nem vonhatóak össze! A webshop a legmagasabb kedvezményt veszi figyelembe, és azt használja.

12. Miért kerül a Forzenben kevesebbe a névjegykártya, szórólap vagy plakát mintha bejönnék és személyesen rendelném meg?

Azért, mert automatikus rendszerünk elintéz minden adminisztratív folyamatot, amit személyes megrendelés esetén nekünk kellene elvégeznünk. Ezzel is időt és pénzt spórolva Önnek.

13. Meg tudom-e nézni valahol, hogy mit tettem a kosaramba?

Igen, a menüben a Kosaram gombra kattintva.

14. Jár-e az alapdoboz akkor, ha másik dobozt is rendelek?

Nem, az alap doboz csak akkor jár, ha nem rendel más fajta dobozt. Az alap doboz külön nem is rendelhető. Az alap doboz a névjegykártya biztonságos szállítására és kényelmes tárolására szolgál.

15. Miért nem tudok a forzenben exkluzív és prémium névjegykártyát készíteni?

A prémium és exkluzív névjegykártyák esetében figyelembe vesszük személyes, egyedi igényeit, egyeztetünk Önnel. Fontos számunkra, hogy a legmegfelelőbb kiszolgálásban részesüljön.

16. Hogyan tudok kedvezményeket elérni?

Kedvezményeket az online shopban csak az előre utalással tud elérni. Ha 500 darabot meghaladó rendelést adna le, akkor keressen fel bennünket a megadott elérhetőségeinken, hogy személyre szabott árat adhassunk Önnek!

17. Ki fizeti a házhoz szállítást?

A házhoz szállítást a megrendelő fizeti.

18. Mik azok a különleges eljárások? Formalakk, matt fólia, fólianyomat, dombornyomat, szendvicskártya?

Ezek az eljárások a névjegykártyán alkalmazható speciális nyomtatási technológiák, amiket csak személyes megkeresés után tudunk alkalmazni. Az online szerkesztőben nem.

Az oldal használata

19. Hogyan jutok vissza a főoldalra?

A névjegykirály logó megnyomásával a fejléc bal oldalán.

20. Hogyan tudom megnézni az általam tervezett névjegykártyákat, szórólapokat vagy plakátokat?

Ha a felhasználó már regisztrált a forzen.hu weboldalon, és készített névjegykártyát, szórólapot vagy plakátot, amit meg is rendelt, akkor a szerkesztőkben a középen elhelyezkedő felhasználónévre kattintva a Korábbi rendeléseim menüpontban.
Ha a felhasználó már regisztrált, és készített a forzenben névjegykártyát, szórólapot vagy plakátot, amit tervezés közben elmentett, de nem rendelt meg, akkor a szerkesztőkben a középen elhelyezkedő felhasználónévre kattintva a Mentéseim menüpontban.

21. Hogyan tudom megnézni a nevjegykiraly.hu által tervezett, elkészült névjegykártyákat?

A menüsorban található "Galéria" menüpontban.

22. Mit jelent a szívecske a képek sarkán?

Add a Kedvenceimhez! Ha hozzáadunk egy képet a Kedvenceimhez, akkor könnyen vissza tudjuk keresni a már kiválasztott képet, képeket.

23. Mi a haszna a Kedvencek menüpontnak?

Ha hozzáadunk egy képet a Kedvenceimhez, akkor azokat könnyen vissza tudjuk keresni, illetve el tudjuk küldeni a Névjegykirály.hu Kft.-nek a könnyebb azonosítás végett.

24. Feltétlenül kell regisztrálnom?

Nem, nem kell feltétlenül regisztrálnia, csak ha élvezni szeretné az oldal nyújtotta kényelmi szolgáltatásokat. Az online shopban és a Forzenben történő megrendeléshez viszont kötelező a regisztráció!




Warning: include(includes/modules/why.php): failed to open stream: No such file or directory in /public_html/www.nevjegykiraly.hu/page.php on line 128

Warning: include(): Failed opening 'includes/modules/why.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /public_html/www.nevjegykiraly.hu/page.php on line 128
Kérdőív