0
magyar
1

Gyakori kérdések

A Forzen szerkesztő használata

1. Hogyan jutok el a Forzen Szerkesztőhőz?

A Forzenbe háromféleképpen lehet eljutni:
- A fejlécből a "Szerkesztő" menü segítségével.
- Itt: www.forzen.hu
- a Névjegykártyák >> Basic Névjegyek Menüpontban kiválaszthatja az Önnek tetsző sablont, majd az "Ezzel dolgozom tovább" linkre kattintva a Forzenben alakíthat tovább.

2. Mennyi képet tudok feltölteni?

Forzenbe bármennyi képet fel lehet tölteni.

3. Mennyi ideig tárolja a fiókom az elmentett grafikákat?

A 2017.09.01-i állapot szerint a Névjegykirály.hu Kft. szervere 365 napig tárolja a felhasználói fiókban lévő adatokat. Ha a fiókját 365 napig nem használja, a 366. napon törlődnek a benne levő adatok.

4. Mi az optimális kép méret? Optimális felbontás? Mit enged a program?

1100x457 px, de minimum 460 px széles legyen.

5. Honnan tudom meg, hogy mennyibe kerül a névjegykártya, szórólap vagy plakát?

Forzenben a „MEGRENDELEM” gombra kattintva, a nyomtatási paraméterek beállításakor láthatjuk a darabszámok melletti zárójelben az összegeket. Az árak minden esetben bruttó árak!

Online rendelés és adminisztráció

6. Mennyi idő alatt készül el az online szerkesztett dokumentumom?

A megrendelést 5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni.

7. Ha elfogyott a névjegykártyám, szórólapom vagy plakátom később is fogok tudni ugyanolyat rendelni?

Igen, amennyiben a saját fiókban elmentette a terveket. A terveket a rendszer egy évig őrzi meg.

8. Tudok-e két részletben utalni?

Nem. A Névjegykirály.hu Kft. csak egyösszegű átutalást és készpénzbefizetést alkalmaz.

9. Van lehetőség az utánvételre?

A 2017.09.01-i állapot szerint még nincsen lehetőség az utánvéttel történő kiszállításra.

10. Csak dobozt tudok-e rendelni?

Igen, külön dobozt is tud rendelni az online shopban.

11. Összevonhatók-e a kedvezmények?

A kedvezmények a webshopban semmilyen körülmények között nem vonhatóak össze! A webshop a legmagasabb kedvezményt veszi figyelembe, és azt használja.

12. Miért kerül a Forzenben kevesebbe a névjegykártya, szórólap vagy plakát mintha bejönnék és személyesen rendelném meg?

Azért, mert automatikus rendszerünk elintéz minden adminisztratív folyamatot, amit személyes megrendelés esetén nekünk kellene elvégeznünk. Ezzel is időt és pénzt spórolva Önnek.

13. Meg tudom-e nézni valahol, hogy mit tettem a kosaramba?

Igen, a menüben a Kosaram gombra kattintva.

14. Jár-e az alapdoboz akkor, ha másik dobozt is rendelek?

Nem, az alap doboz csak akkor jár, ha nem rendel más fajta dobozt. Az alap doboz külön nem is rendelhető. Az alap doboz a névjegykártya biztonságos szállítására és kényelmes tárolására szolgál.

15. Miért nem tudok a forzenben exkluzív és prémium névjegykártyát készíteni?

A prémium és exkluzív névjegykártyák esetében figyelembe vesszük személyes, egyedi igényeit, egyeztetünk Önnel. Fontos számunkra, hogy a legmegfelelőbb kiszolgálásban részesüljön.

16. Hogyan tudok kedvezményeket elérni?

Kedvezményeket az online shopban csak az előre utalással tud elérni. Ha 500 darabot meghaladó rendelést adna le, akkor keressen fel bennünket a megadott elérhetőségeinken, hogy személyre szabott árat adhassunk Önnek!

17. Ki fizeti a házhoz szállítást?

A házhoz szállítást a megrendelő fizeti.

18. Mik azok a különleges eljárások? Formalakk, matt fólia, fólianyomat, dombornyomat, szendvicskártya?

Ezek az eljárások a névjegykártyán alkalmazható speciális nyomtatási technológiák, amiket csak személyes megkeresés után tudunk alkalmazni. Az online szerkesztőben nem.

Az oldal használata

19. Hogyan jutok vissza a főoldalra?

A névjegykirály logó megnyomásával a fejléc bal oldalán.

20. Hogyan tudom megnézni az általam tervezett névjegykártyákat, szórólapokat vagy plakátokat?

Ha a felhasználó már regisztrált a forzen.hu weboldalon, és készített névjegykártyát, szórólapot vagy plakátot, amit meg is rendelt, akkor a szerkesztőkben a középen elhelyezkedő felhasználónévre kattintva a Korábbi rendeléseim menüpontban.
Ha a felhasználó már regisztrált, és készített a forzenben névjegykártyát, szórólapot vagy plakátot, amit tervezés közben elmentett, de nem rendelt meg, akkor a szerkesztőkben a középen elhelyezkedő felhasználónévre kattintva a Mentéseim menüpontban.

21. Hogyan tudom megnézni a nevjegykiraly.hu által tervezett, elkészült névjegykártyákat?

A menüsorban található "Galéria" menüpontban.

22. Mit jelent a szívecske a képek sarkán?

Add a Kedvenceimhez! Ha hozzáadunk egy képet a Kedvenceimhez, akkor könnyen vissza tudjuk keresni a már kiválasztott képet, képeket.

23. Mi a haszna a Kedvencek menüpontnak?

Ha hozzáadunk egy képet a Kedvenceimhez, akkor azokat könnyen vissza tudjuk keresni, illetve el tudjuk küldeni a Névjegykirály.hu Kft.-nek a könnyebb azonosítás végett.

24. Feltétlenül kell regisztrálnom?

Nem, nem kell feltétlenül regisztrálnia, csak ha élvezni szeretné az oldal nyújtotta kényelmi szolgáltatásokat. Az online shopban és a Forzenben történő megrendeléshez viszont kötelező a regisztráció!

Ingyenes promóciós névjegykártya

25. Hogy juthatok hozzá a 20 db ingyenes névjegyhez?

- Honlapunk Basic névjegyek oldalán kattintson a „Kérek 20 db névjegykártyát ingyen” felhívásra.
- Ekkor az oldal a korábbi Névjegyszerkesztő megfelelő felületére navigál, ahol megtervezheti a kártyái előlapját.
- A hátoldalra automatikusan a Névjegykirály hátlapja kerül, amit ingyenes kártyák esetében nem tud eltüntetni.
- Ha elkészült a szerkesztéssel adja le a rendelést.

26. Miért éri meg ingyen adni a névjegykártyákat?

Ezek két oldalas névjegykártyák, melyek egyik oldalát Ön alakíthatja, de a hátoldalán a mi reklámunk kap helyet. Így ez egy kölcsönösen előnyös üzlet: Ön ingyenesen jut névjegyekhez, amiknek használatával minket is reklámoz.

27. Milyen feltételekkel igényelhetem a 20 db ingyenes névjegykártyát?

A rendelés leadásához mindenképpen regisztrálni kell. A megrendelés során a rendszer automatikusan felajánl egy Facebook megosztási lehetőséget, ami nem kötelező, de megköszönjük, ha segít másokhoz is eljuttatni az ingyenes promóciós névjegyek hírét.

28. Milyen módon kapom kézhez az ingyenes névjegyeket?

Átveheti személyesen üzletünkben, Budapest I. kerületében, vagy kérhet szállítást is. Utóbbi esetben postai úton, ajánlott küldeményként juttatjuk el Önhöz, valamint szállítási költséget kell fizetni, aminek összegéről a rendelés leadása előtt tájékoztatjuk.

29. Hogyan tudom kifizetni a szállítási díjat a promóciós kártyák esetén?

Banki átutalással lehet rendezni a szállítási költséget. Figyelem! A kiszállítást csak a szállítási költség beérkezése után indítjuk el.

30. Hányszor vehető igénybe a 20 db ingyenes névjegykártya?

Egy hónapban egyszer lehet a 20 db ingyen névjegykártyára rendelést leadni.

31. Hogyan tudom leadni az ingyenes 20 db kártya tervét?

A korábbi Névjegyszerkesztőben tudja megszerkeszteni, vagy feltölteni a terveket.

32. Az ingyenesen rendelt névjegykártyából később tudok rendelni?

Ha regiszrál el tudja menteni a rendszerben a tervet, ami alapján később is tud rendelni. Azonban a 20 db ingyenes névjegykártya lehetőségét havonta csak egyszer használhatja ki.

33. Van lehetőség az ingyenes névjegykártyák hátlapjának módosítására?

Nincs. Amennyiben egyedi hátlapot, vagy 2 oldalas névjegyet szeretne, abban az esetben legalább Basic névjegyeket kell rendelnie.

34. A promóciós kártyák is elkészülnek 48 órán belül?

A promóciós kártyák esetén nem vállalunk időbeli korlátot.

35. Kötelező a Facebook megosztás?

A rendszer ugyan automatikusan felajánlja, de nem kötelező a megosztás. Azonban megköszönjük, ha segít másokhoz is eljuttatni az ingyenes promóciós névjegyek lehetőségének hírét.

36. Miért kell fizetnem szállítási költséget, ha ingyenesek a kártyák?

A 20 db névjegykártya kivitelezéséért nem kell fizetni, de az átvételt és az ezzel kapcsolatban felmerülő költségek (mint például a szállítási költség vagy a parkolási díj személyes átvétel esetén) már Önt terhelik.

37. Ha rendelkezem kész tervekkel, abból tudnak nekem készíteni 20 db ingyenes promóciós kártyát, ha elküldöm e-mailben?

Promóciós kártyát kizárólag a korábbi Névjegyszerkesztőn keresztül lehet igényelni, a terveket e-mailben nem tudjuk fogadni.

38. Szeretnék rendelni 100 db névjegykártyát, megoldható, hogy a 100 db-ból 20 db-ot ingyenes promóciós kártyaként kapjak meg?

Erre nincs lehetőség. A promóciós kártyákat nem számoljuk bele más rendelésbe, de a 100 db névjegykártyán felül igényelhet 20 db ingyen promóciós névjegyet is.